Положення про кафедру


Положення про кафедру

Кафедра педагогіки та методик навчання є випусковою і забезпечує підготовку здобувачів вищої освіти за спеціальностями:

за першим (бакалаврським) рівнем освіти:


               013 Початкова освіта (додаткова спеціалізація 
               «Іноземна мова»)


за другим (магістерським) рівнем вищої освіти:


            
  013 Початкова освіта (додаткова спеціалізація «Іноземна мова»)
                      


012 Дошкільна освіта



Кафедра забезпечує викладання навчальних дисциплін:
Виховання дітей з особливими освітніми потребами у грі
Методики викладання дисциплін освітніх ліній «Мовлення дитини» та «Гра дитини»
Дидактика сучасного уроку
Методики викладання дисциплін освітніх ліній «Особистість дитини» та «Дитина в соціумі»
Дитяча література з методикою навчання літературного читання
Нейропсихологія
Інклюзивна педагогіка
Організація і управління освітнім процесом у закладах дошкільної освіти з інклюзивним навчанням
Інноваційні технології у дошкільній освіті
Організація і управління освітнім процесом у початковій школі
Інноваційні технології у початковій школі
Організація методичної роботи в системі дошкільної освіти
Інформаційні технології у професійній діяльності вчителя
Основи природознавства з методикою навчання
Каліграфія (графіка письма)
Основи суспільствознавства з методикою навчання
Математика з основами методики навчання математики у початковій школі
Педагогіка
Методика викладання дисциплін освітньої лінії «Дитина у світі культури»
Педагогічні технології у початковій школі
Методика викладання предметів інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
Порівняльна дошкільна педагогіка
Методика викладання предметів математичної освітньої галузі
Практика усного і писемного мовлення
Методика викладання предметів мовно-літературної галузі
Практикум розв’язування задач з математики
Методика навчання української мови
Розвиток професійної компетентності фахівців дошкільної освіти
Методики викладання дисциплін освітніх ліній «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» та «Дитина у природному довкіллі»
Теорія і методика організації дошкільної освіти
Базами практики для студентів спеціальностей 013 Початкова освіта та 012 Дошкільна освіта є:
§  Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради (Загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів);
§  Комунальний заклад «Веселівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Веселівської селищної ради»;
§  Комунальний заклад «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької обласної ради;
§  Комунальний заклад освіти «Навчально-виховний комплекс № 66 «Гімназія – початкова школа – дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради;
§  Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №80 Запорізької міської ради;
§  Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 89 Запорізької міської ради;
§  Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 92 Запорізької міської ради;
§  Комунальний заклад “Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІ ступенів” Запорізької обласної ради;
§  Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради;
§  Опорний заклад загальної середньої освіти «Розумівська школа Долинської сільської ради» Запорізького району Запорізької області;
§  Комунальний заклад «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» Запорізької обласної ради;
§  Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Запорізької міської ради;
§  Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 244 «Біла лілея» Запорізької міської ради;

§  Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 290 «Зайчатка» Запорізької міської ради.




Немає коментарів:

Дописати коментар